white Rose ❤... .. 。◕wHiTe rOoSe◕。.. ... ❤: tak baik meniru!

Rabu, 15 September 2010

tak baik meniru!

Aku hanyalah insan biasa...nk cerita sikit la.aku dudk kat belakang .ramai lelaki duk belakang.takut aku.
aku tak puas hati dengan rakan-rakan aku sebab ramai antara mereka meniru...sedih nye...pe la nk jadi dengan mereka ni...cite ni dah lama dah...bulan 5 hari tu.Peperiksaan pertengahan tahun....


   bukan pe la...x baik menipu dalam exam...xdapat untung pon.Allah melihat apa yang dilakukan..Astagfirullahalazim,,,


    Kenapa kite xboleh meniru?



  1.    Allah melihat apa yang kite lakukan
  2.    tidak dapat menilai kefahaman kite dalam suatu subjek
  3.    semasa peperiksaan besar,SPM xdapat jawab kerana bergantung jawapan kepada rakan

 oleh itu sahabat-sahabat,jangan meniru/bertanye sahabat kite yang lain..Kejayaan daripada usaha sendiri lebih manis daripada meniru usaha orang lain...jika terlihat sahabat anda meniru...nasihati lah dia,jangan join plak...
good luck 4 your exam...



   
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 ulasan:

shanatasha berkata...

tp yang pelik nye...ble yg meniru pon xdpt A.
hahahahhaa..

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen